
Malo Vitra
Pogonski sustav
Pogonski sustav temelji se na mješavini trenutno dostupnih održivih tehnologija.
Maks. brzina
Maksimalna postignuta brzina tijekom testiranja u optimalnim uvjetima
Pogon
ukupne snage s E-propulsion Navy vanjskim motorom koji radi na 48V
Baterija
ukupnog kapaciteta s E-propulsion LiFePo4 baterijskim paketom E175.
Solarni paneli
visokoefikasnih fotovoltaičnih monokristalnih panela 9S.
Parametri plovila
je težina kokpita. Ukupna težina plovila sa svom opremom je 246kg.
Konstrukcija plovila
Konstrukcija kokpita
- Vakuumska infuzija u kalupu proizvođača Marservis d.o.o. iz Kaštelira
- Osnovni laminat: 2 sloja ugljika 200 g/m² roving s epoksidnom smolom
- Dno pojačano Soric XF 135 g/m² sandwich jezgrom
- 8 dodatnih slojeva u području oslonca kokpita na ugljične cijevi
- Pregrada vozača i vanjski paluba s 10mm AIREX T92 PET jezgrom
- Lokalno pojačana područja u prostoru vozača i baterije
Podrška motora
- Sandwich konstrukcija debljine 25mm za maksimalnu krutost
- PVC jezgra 200 g/m³ s vrhunskim strukturnim svojstvima
- 2 sloja ugljičnih vlakana na unutarnjoj i vanjskoj površini
- Ista gramatura ugljičnih vlakana kao i trup za konzistentnost
- Zalijena na krmu strukturnim ljepilom za izdržljivost
Strukturni dizajn
- Paluba napravljena od 2 sloja ugljičnih vlakana s lokalnim ukrućenjem
- Prednji trup i paluba spojeni metakrilatnim strukturnim ljepilom
- Stražnji dio pričvršćen na aluminijski okvir s vodootpornim brtvljenjem
- Područje baterije i elektronike sa specijaliziranim brtvljenjem spojeva
- Reciklirani AIREX T92 PET jezgreni materijali iz prethodnih plovila
Galerija projekta

Dodatne informacije o projektu
Pregled projekta
Malo Vitra je najnovije inovativno plovilo našeg tima - prototip natjecateljskog katamarana koji se u potpunosti napaja obnovljivim izvorima energije putem solarnih ćelija, radeći bez CO2 emisija. Plovilo ima napredni električni pogonski sustav koji opskrbljuje vanjski električni motor energijom, predstavljajući proboj u održivoj pomorskoj tehnologiji.